Museum Nieuwlande

Nieuwlande

Header_museum_nieuwlande

« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Gekleurd Grijs – (Groot)ouder en kleinkind – rondleiding

7 april | 11:00 - 13:00

De “groot(ouder) en kleinkindrondleiding” wordt speciaal georganiseerd voor kinderen van de basisschool en hun (groot)ouders. Een gids leidt jullie samen rond en vertelt op een kindvriendelijke manier over de oorlog. Saai voor de grootouders? Wel nee! Ook zij horen nieuwe verhalen! Het luisteren wordt afgewisseld door activiteiten. Tussendoor kunnen opa’s en oma’s ook zelf over vroeger vertellen. Kortom, een serieus onderwerp, maar toch een gezellige ochtend voor jong en oud!

De activiteit vindt plaats buiten de reguliere openingstijden om opa’s, oma’s en kleinkinderen alle ruimte te geven. Is je kleinkind al wat ouder, maar denk je dat hij/zij dit een leuke activiteit vindt? Meld je dan gerust aan!

Opa’s en oma’s betalen enkel entree voor het museum. De rondleiding is, speciaal in de  “Gekleurd Grijs” maand april, gratis.

Data:           zondag 7 april en zondag 14 april
Tijd:              11.00 uur
museum opent om 10.45 uur
Kosten:         € 6,50 entree volwassen
kinderen gratis
Opgeven:     reservering@museumnieuwlande.nl
Locatie:        Onderduikersmuseum de Duikelaar  Julianalaan 3, 7918AH Nieuwlande

We hebben een beperkt groepsgrootte, dus meld je aan!

Datum:
7 april