‘In de gaten lopen’ wandeling met gids

15 mei | 10:30 - 13:00

Dit jaar hebben we een nieuwe wandeling rondom het dorp: ‘In de gaten lopen’. De gids vertelt onder andere over de SS’er ‘gekke Willem’ die iedereen in de gaten hield. Over de onderduikers die soms in holen in het bos sliepen en over het verzet dat er alles aan deed om niet in de gaten te lopen.

De wandeling is 5 km lang en duurt ongeveer 2,5 uur. Een deel van de wandeling gaat over smalle bospaden en is daarom alleen geschikt voor mensen die goed ter been zijn. U hoeft niet te reserveren, de wandeling gaat altijd van start. Alleen in geval van extreem weer kan de gids beslissen om de wandeling niet door te laten gaan.

Heeft u trek gekregen van al dat wandelen? Overweeg dan om een kom soep te eten in het museum. Wilt u naast de wandeling ook het museum bezoeken, koop dan een combi-ticket voor € 14,75.

Datum:         iedere woensdag in mei t/m oktober
Locatie:        start vanaf Onderduikersmuseum de Duikelaar
Kosten:         0 t/m 5 jaar: gratis